Gyakran ismételt kérdések
Jelentkezés álláshirdetésre
- Miért nem tudom feltölteni a dokumentumomat?
A feltölthető dokumentumok száma limitálva van.
Pozíciónkként változik a feltölthető/feltöltendő dokumentumok száma. A jelentkezési űrlap fájlfeltöltésre szolgáló - kattintható - területén láthatja, hogy az adott meghirdetett pozíciónkhoz mennyi dokumentum tölthető fel.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy minden pozíciónál van egy minimálisan feltöltendő dokumentumszám is! (Pl.: A kttv., hatálya alá tartozó pozíciók esetén a hirdetésben megadott dokumentumok mindegyikét fel kell tölteni a jelentkezéskor. Ellenkező esetben a jelentkezést nem tudjuk fogadni!)
A feltöltendő dokumentumok fájlmérete egyenként nem haladhatja meg a 2MB -ot. Feltölthető fájlformátumok: pdf és MS Word dokumentum. Fotózott dokumentum feltöltésére nincs lehetőség! Ha csak fotóként tudja feltölteni valamelyik dokumentumát, akkor az a tanácsunk, hogy a fotót egy online, ingyenesen elérhető fájlkonverterrel konvertálja át pdf. formátumba.
Ingyenesen elérhető online fájlkonverterek, melyekkel fotók konvertálhatók át pdf formátumba, pl.:
https://imagetopdf.com/
https://jpg2pdf.com/
https://www.adobe.com/acrobat/online/jpg-to-pdf.html
https://smallpdf.com/jpg-to-pdf
https://www.ilovepdf.com/jpg_to_pdf - Nem jelenik meg a jelentkezés gomb az űrlap alján, mi a probléma?
Kérjük, ellenőrizze hogy minden kötelezően kitöltendő adatot megadott-e? A kötelezően kitöltendő mezőket kis piros csillag jelöli.
Lehetséges okok:
- nincs kitöltve minden kötelező mező
- nincs feltöltve a minimálisan kötelező számú dokumentum
- nem fogadta el az adatvédelmi tájékoztatónkban foglaltakat*
- nem járult hozzá személyes adatainak általunk történő kezeléséhez*
- a kitöltött mezőknél hiányosság van.
Ez utóbbi lehet formai hiányosság (pl. e-mail címnél, telefonszámnál), vagy karakterszám probléma (többlet vagy kevés beírt karakterszám). A hibásan, vagy nem megfelelően kitöltött kötelező mezőknél a mező előtti kis ikon piros színű, míg az elfogadott mező esetén az ikon színe zöld
*A jelentkezésnél hozzá kell járulnia személyes adatainak kezeléséhez, ezzel kapcsolatban pedig el kell olvasnia adatvédelmi tájékoztatónkat. Amennyiben ezekhez nem járul hozzá, jelentkezését nem tudjuk fogadni. - Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a jelentkezésről
Ha jelentkezése után nem kap visszaigazolást az Ön által megadott e-mail címre, annak nagy valószínűséggel az az oka, hogy nem helyes a megadott e-mail cím. Ritkább esetben előfordulhat szolgáltatói okból eredő e-mail küldési hiba. Ha bármilyen okból nem kapta meg visszaigazoló e-mailünket lehetősége van adatainak igazolása után e-mail cím módosítást kérnie a kolorkarrier [kukac] barcikacentrum.hu* e-mail címre írva.
* Felhívjuk figyelmét, hogy a kolorkarrier [kukac] barcikacentrum.hu e-mail címen jelentkezést nem áll módunkban fogadni! - Bármikor törölhetem a regisztrációmat?
Igen, a jelentkezést visszaigazoló e-mailben megtalálható a „leiratkozó link” mellyel törölheti regisztrációját álláskereső portálunkról. Ha az e-mailt valami oknál fogva nem találja, akkor a regisztráció során használt e-mail címének igazolásával weboldalunk „Leiratkozás” menüpontjánál indíthatja regisztrációjának törlését. - Érdemes-e többször beadnom a jelentkezésem ugyanarra a hirdetésre?
Felesleges egy hirdetésre többször jelentkeznie. Ha megkapta az első jelentkezés után a visszaigazoló e-mailt, akkor látjuk az adatbázisunkban az Ön pályázati anyagát. Nem jelent előnyt a többször beadott önéletrajz, többször leadott jelentkezés. - Mi történik, ha lejár az adatkezelési hozzájárulásom?
Ha a jelentkezés során nem járult hozzá „Toborzó adatbázis”-ba kerüléshez, akkor a megpályázott pozícióval kapcsolatos adatvédelmi törvényi szabályozástól függően 3 (MT) vagy 6 (KJT, KTTV) hónap múlva regisztrációja törlésre kerül, mivel nem tárolhatjuk tovább a személyes adatait.
Ha hozzájárult személyes adatainak „Toborzó adatbázis”-ban történő nyilvántartásához akkor 2 évig tároljuk a regisztráció során elküldött jelentkezési anyagát.
Az adatkezelési határidő lejártához közeledve rendszerünk automatikus e-mailben fogja majd Önt értesíteni. Ha szeretné, hogy adatlapja továbbra is elérhető legyen adatbázisunkban, az e-mailben kapott „hosszabbító” link segítségével újabb 2 évre meghosszabbíthatja adatkezelési hozzájárulását. - Leadhatom máshogy is a jelentkezésemet?
A KolorKarrier oldalán megjelenő hirdetésekre kizárólag a hirdetés alján található Jelentkezés gombra kattintva elektronikusan lehet jelentkezni, a jelentkezésre szolgáló űrlap kitöltésével. Kivétel ez alól, ha a hirdetésben más jelentkezési mód is fel van tüntetve.
Egyéb módon történő jelentkezést nem áll módunkban fogadni.
A kolorkarrier [kukac] barcikacentrum.hu e-mail címünkre küldött regisztrációk automatikusan törlésre kerülnek a csatolt önélatrajzokkal együtt. - Kapok értesítést, ha nem engem választottak ki a megpályázott pozícióra?
A jelentkezés után kiküldött visszajelző e-mai tartalmazza azt az információt, hogy csak azokkal vesszük fel a kapcsolatot, akik pályázati anyaguk alapján alkalmasak lehetnek a pozícióra. Ha a hirdetési idő alatt vagy röviddel utána nem jelentkezünk, akkor nagy valószínűséggel adott pozíció kapcsán már nem fogjuk keresni. 2023.07.15. után – figyelembe véve jelentkezőink igényét – minden jelentkezőt kiértesítünk, ha lezárult a keresés és nem őt választottuk. A későbbiekben – ha ezt az adatkezelési nyilatkozat lehetővé teszi - egy másik pozíció kapcsán megkereshetjük önt, ha képesítése és szakmai tapasztalata alapján a megpályázott pozícióra nem, de egy másik munkakörben megfelelő jelölt lehet. - Nem találok számomra megfelelő hirdetést, de mégis szeretnék jelentkezni, hátha később adódik megüresedő pozíció valamelyik hirdetőnél. Hogy tehetem meg?
Ha a Kolorkarier.hu meghirdetett állásajánlatai között jelenleg nem talál megfelelőt, vagy nem egy konkrét álláshirdetésre szeretne jelentkezni, lehetősége van „Toborzó adatbázis”-ba kerülni, amit HR csapatunk folyamatosan figyelemmel kísér. Jelentkezni az „Általános jelentkezés” menüpont alatti űrlapot kitöltve tud.